Navrhuji tento postup:
– začněte S Pepou do školy, přečtete zadání a dítě vypracuje úkol (u str. 35 si společně stránku prohlédněte, vyhláskujte názvy stromů a zakroužkujte zadané písmeno)
– po pauze pokračujte s Čáry máry, nebo s Písankou 1( písmeno M – pište až ve čtvrtek a v pátek)
– následuje práce ve Školákovi – pracujte společně podle zadání – já se v online hodinách budu k úkolům vracet, nebo s dětmi pracovat na cvičeních, na jeden den je jedna stránka
– po pauze pokračujte s matematikou – jedna strana na den ( podle postupu www. matyskova-matematika.cz), v online hodinách se budu vracet ke cvičením
– pokud byste z časových důvodů nestihli zadané učivo můžete jej posunou na prázdninový prodloužený týden, protože v tomto týdnu nebudou další úkoly
S Pepou do školy – str. 35 – 39
Školák Pepa – str. 11- 15
Písanka Čáry máry – str. 16 – 18
Písanka 1 – str. 4 – 5
Matematika – str. 27 – 30