Školní týden 14. – 16. 10. 2020
Školní týden 19. – 23. 10. 2020
Školní týden 2. – 6. 11. 2020
Školní týden 9. – 13. 11. 2020
NOVÝ ROZVRH ONLINE VÝUKY: ZDE
- Matematika 6. A – Sčítání a odčítání desetinných čísel
- Vybrané příklady z PS od strany 51 po stranu 56.
- Vybrané příklady z učebnice str. 84 – 86
- Slovní úlohy
- Násobení a dělení des. čísla 10, 100, 1 000 – PS str. 59
- Matematika 6. B – Sčítání a odčítání desetinných čísel
- prezentace v Teams/Soubory/Výukové materiály
- Vybrané příklady z PS od strany 51 po stranu 56.
- Vybrané příklady z učebnice str. 84 – 86
- Slovní úlohy
- Násobení a dělení des. čísla 10, 100, 1 000 – PS str. 59
- Český jazyk a literatura pro 6. B
- mluvnice – Slovní přízvuk
- prostudovat modré rámečky na str. 21
- v učebnici na str. 21, cv. 2 vypracovat ústně, cv. 3 a 4 písemně do sešitu
- cv. 1 – 4 na str. 13 v pracovním sešitu
- literatura – Na počátku byl velký třesk
- přečíst ukázky na str. 17 – 20 v čítance
- samostatná mimočítanková četba žáků: Karel Čapek: Pohádka tulácká
- sloh – Používání dějových sloves ve vypravování
- opsat modrý rámeček v učebnici na str. 124
- ústně vypracovat cv. 3, 5, 6, 7 v učebnici na str. 124 ústně
- cv. 4 v učebnici na str. 124 vypracovat písemně a odeslat na Teams Zadání Používání dějových sloves ve vypravování do pátku 13. 11. 2020
- mluvnice – Slovní přízvuk
- Český jazyk a literatura pro 6. A
- Anglický jazyk
- Práci na tento týden najdete zde.
- Dějepis
- Zeměpis
- Přírodopis
- Dokončili jsme učivo o jednobuněčných organismech – prvocích. Teď už začneme živočichy mnohobuněčné. První skupinou jsou žahavci.
- Prohlédněte si video o rozdílech mezi bezobratlými a obratlovci: Video
- V online hodině probereme stavbu těla nezmara, po ní si projdete další zástupce této skupiny. Učivo najdete v učebnici na str. 24-25. Zápis k dalším zástupcům najdete zde
a na MS Teams. Ten si napíšete až po online hodině.
- Přehrajte si krátké výukové video na dané téma: Žahavci
- Pro zájemce: Video, ve kterém nezmar uloví larvu komára: Nezmar
- Fyzika
- Nové učivo – Model atomu – uč. str. 45
- Prohlédni si obrázek 1.48 na straně 45 v učebnici. Potom si otevři odkaz na prezentaci a opiš si a obkresli stranu 5.
- Elektrování těles – pokusy na straně 42 – 43.
- 1. Jak můžeš zelektrovat plastové pravítko nebo brčko? Zkus si zelektrování – pokus
- 2. Jaké druhy elektrického náboje mohou třením vzniknout?
- 3. Kdy se dvě nabitá tělesa přitahují a kdy se odpuzují?
- (Odpovědi najdeš ve žlutém rámečku – str. 43)
- Občanská výchova
- Online hodina:
- 6. B – úterý 10. 11. 2020
- 6. A – pátek 13. 11. 2020
- Téma naší online hodiny bude „Příbuzenské vztahy, rodokmen rodiny“. V hodině si zopakujeme učivo minulé hodiny (rodina úplná, neúplná, základní a rozšířená).
- Nové učivo:
- příbuzenské vztahy (babička, dědeček, vnuk, vnučka, teta, strýc……..),
- procvičování znalostí příbuzenských vztahů („Kdo je kdo“),
- rodokmen rodiny – co je to rodokmen, jak se tvoří.
- Zápis budeme provádět v průběhu online hodiny.
- Úkol na příští týden: vytvoř jednoduchý rodokmen Vaší rodiny (postup si přesně vysvětlíme v hodině, proto si nic, prosím, nepřipravujte dopředu).
- Rodinná výchova 6. A
- 1. Jakou činnost rád se členy (nebo členem) své rodiny vykonáváš.
- Na prázdnou stránku v sešitě nadepiš, co jsi si vybral – např. „Rád chodím se svým tatínkem na ryby“.
- Pod tento nadpis nakresli obrázek této činnosti.
- 2. Téma – Výchovné styly v rodině – nadpis
- Prohlédni si prezentaci a přečti si příběhy na straně 3.
- Do sešitu si opiš stranu 6.
- Doplň věty:
- Žije-li dítě obklopeno láskou, naučí se ……
- Žije-li dítě v nepřátelství, naučí se být …….
- Žije-li v důvěře a bezpečí, naučí se ……..
- Vysvětli, jak souvisí přísloví na str. 4 s výchovou. Co přísloví vyjadřuje? (Jen si promysli, nepiš).
- Rodinná výchova 6. B
- Pracovní činnosti
- Výtvarná výchova