7. třída – školní týden 18. 5. – 22. 5. 2020
- Matematika
- Téma: Počet procent
- Chlapci a děvčata, v tomto týdnu se naučíte vypočítávat počet procent, budete využívat trojčlenku.
- Seznamte se s přiloženým pracovním listem a vyplněný pošlete zpět do 22. května.
- Pracovní list – počet procent
- Dále vypočítejte příklady z pracovního sešity ze strany 214 – A – 4, 5, 6 a ze strany 215 – A -9, 10
- Do pracovního listu zaznamenejte i výsledky příkladů z pracovního sešitu.
- On-line výuka proběhne pro zájemce ve středu 20. května od 10 hodin, přihlásit se můžete v úterý 19. května.
- Český jazyk a literatura
- Anglický jazyk pro 7. A
- Anglický jazyk pro 7. B
- Dějepis
- pro 7. B:
- Minulý týden jste si zahráli na Karla IV. a věřím, že jste se dozvěděli také něco o jeho životě.
Tento týden si vše zapíšeme.
- Přečtěte si v učebnici kapitolu věnovanou Karlu IV. – str. 59 – 61.
- Do sešitu si napište nadpis Karel IV. (1346 – 1378) a udělejte si zápis podle přiložené prezentace (Karel IV.)
- Zápisky si doplňte o obrázek, který se vztahuje ke Karlu IV. – korunovační klenoty, nějaká významná stavba nebo i jeho podobizna. Na co se budete cítit.
- Poté si vytiskněte a vypracujte pracovní list (Prac. list) a nalepte si jej do sešitu pod zápis. Kdo nemá možnost tisknout, samozřejmě si otázky může do sešitu jen opsat. Pokud si pozorně přečtete kapitolku v učebnici,bude to pro vás hračka.
- Hotový zápis (= zápis o Karlu IV., obrázek a pracovní list) opět vyfoťte a pošlete mi na e-mail:
jenukoly@gmail.com.
- pro 7. A:
- Zeměpis
- Přírodopis
- Budeme pokračovat v učivu sudokopytníci. Další skupinou jsou sudokopytníci přežvýkaví.
- Učivo najdete na straně 59 – 60 v učebnici. Nejprve se zaměříme na tura domácího, přečtěte si o něm informace v kapitole 2.
- Vědomosti si můžete upevnit a rozšířit také v tomto videu: Skot domácí
- Zápis najdete Sudokopytníci přežvýkaví – tur domácí
- V tomto interaktivním cvičení si můžete informace zopakovat: cvičení
- Fyzika
- Nová kapitola – Světelné jevy
- Zápis do sešitu vypracuj podle: Zdroje světla, optická prostředí – to bude nadpis
- Jako zápis odpověz na otázky:
- Co je zdroj světla? Jak zdroje dělíme? Uveď příklady zdrojů.
- Co je optické prostředí? Jak prostředí dělíme? Uveď příklady.
- Jakým směrem a jakou rychlostí se šíří světlo ve vzduchu?
- Písemně zpracuj otázku 6
- Občanská výchova pro 7. A:
- Občanská výchova pro 7. B:
- Rodinná výchova pro 7. A:
- Náboženství