9. třída – školní týden 23. – 27. 3. 2020
- Matematika
- Český jazyk a literatura
- mluvnice – učebnice strana 30, 43 (odpovědi v celých větách vypracovat do sešitu, správnost odpovědí zkontrolovat z klíče, zapsat počet bodů)
- literatura – začít se učit text básně na recitační soutěž (rozsah 8 slok) ·
alespoň 4 testy na https://quizlet.com/191322450/test
- sloh – Funkční styly
· opsat do sešitu 2 modré rámečky z učebnice na straně 136
· obsah rámečků se naučit
- Anglický jazyk
- Přečtěte si článek v učebnici na straně 40, chybějící údaje v textu vyhledejte na internetu a do sešitu ke každé sportovní události vypracujte tabulku ze cv. 2. Celkem tedy budete mít 4 tabulky.
- PS str. 32 – celá
- Zopakujte si slovní zásobu At the Doctor’s na Kahoot!
https://kahoot.it/challenge/0644889?challenge-id=89c3448e-d850-4551-b791-92b3853b11ab_1584442878356
Úkol splňte do soboty 28. 3. do 12:00 hodin. Prosím, místo přezdívky si dejte příjmení, abych věděla, kdo úkol splnil.
- Konverzace AJ
- Německý jazyk
- Projekt vypracujte dozadu do sešitu jako obvykle a jako fotku nebo scan mi jej pošlete zase nejpozději v pátek na e-mail: jenukoly@gmail.com
Inspiraci najdete v učebnici str. 27 – 30.
- Projekt Nr. 4: Mein Tag , termín: 27.03.2020
- Zeichne 2 Gedankenkarten zu folgenden Themen, jede Karte mit min. 5 Wörtern, zu jedem Wort ergänze ein Bild:
(Nakresli dvě myšlenkové mapy k následujícím tématům, u každé uveď alespoň 5 slov a ke každému slovu doplň obrázek:)
- der Schultag (školní den)
- das Wochenende (víkend)
- Beschreibe deinen typischen Schultag (min. 10 Sätze).
Popiš svůj typický školní (všední) den (min. 10 vět).
- Beschreibe deinen idealen Tag. Wie sieht er aus? (min. 5 Sätze)
Popiš svůj ideální den. Jak by měl vypadat? (min. 5 vět)
- Dějepis
- Přečtěte si v učebnici s. 58 – 59 a do sešitu si napište nadpis a přepište schéma na str. 58 nahoře: Válka mimo Evropu
- Zeměpis
- Prosím všechny žáky za pomoci rodičů, aby se zdarma zaregistrovali na internetových stránkách http://ucebnice.online/. Po registraci klikněte na katalog. K dispozici je zde interaktivní učebnice zeměpisu, které používáme i v tištěné podobě v hodinách. Navíc je zde i pracovní sešit, ze kterého žáci plní natisknuté úkoly v hodinách. V učebnici jsou rovněž k učivu videa s pokusy (označené ikonou kamery), interaktivní cvičení (označené IC). Na spodní liště mohou žáci přepínat mezi učebnicí (UČ) a pracovním sešitem (PS).
- PRŮMYSLOVÉ OBLASTI SVĚTA
Učebnice strana 52, pročíst a udělat zápis
- Hlavní průmyslové oblasti:…….
Významné průmyslové oblasti:……
Nové průmyslové oblasti:…….
Opsat shrnutí.
- Shlédnout toto video a zamyslet se nad touto problematikou
https://www.youtube.com/watch?v=d4ppr6oSazQ
- Interaktivní pracovní sešit:
Lokalizační faktory: strana 34/cv. 1-ústně, cv. 2- do sešitu
- Přírodopis
- Působení zemské tíže – přečíst str. 54-55 v učebnici
- Zápis – viz prezentace působení zemské tíže
- Pro zájemce a doplnění – je možné se zdarma přihlásit i na stránky
www.interaktivita.etaktik.cz (login: bawajana@zsmasaryk.cz, heslo: AKA15M)
Najít učebnici přírodopisu, na boku stránky bonusy – vědomostní hra, interaktivní testy, cvičení… např. str. 30-31,
- www.ucebnice.online PS 34-35 ústně
- Fyzika
- Chemie
- Opakování – křížovka u zápisu – vypracovat do sešitu,
- ústně na www.ucebnice.online str. 62-63 interaktivní cvičení označené IC
- Zástupci karboxylových kyselin – kyselina octová, citronová, mléčná, máselná – přečíst 64-65 nebo si pustit v učebnici online.
- Zápis – viz prezentace Kys. octová, citronová, mléčná, máselná
- Opakování – tištěný pracovní sešit str. 34/4, 5.
- Pro zájemce a doplnění – je možné se zdarma přihlásit i na stránky
www.interaktivita.etaktik.cz (login: bawajana@zsmasaryk.cz, heslo: AKA15M)
Najít učebnici chemie, na boku stránky bonusy – vědomostní hra, chemické pokusy, interaktivní testy…