Předchozí školní týdny
3. třída – školní týden 30. 3. – 3. 4. 2020
- JAZYK ČESKÝ
- Pondělí 30.3.
- Minulý týden jste procvičovali online na www.skolakov.eu. VYJMENOVANÁ SLOVA po B,L,M.
- Napište mi celými větami do Jč-Š: Co se vám nejvíce líbilo? Co vám šlo nejlépe? Co vám dělalo největší problém?
- Zaslat do 3.4. na WhatsApp nebo na iva.huberova@email.cz.
- Uč.s.10/2a),b),c)-písemně do Jč-Š
- Úterý 31.3.
- Pracovní sešit(PS)-s. 8/2- celé
- Písanka-s.18 Pozor! Planety se píší velkým počátečním písmenem.
- Středa 1.4.
- Jč-PS s. 9/1-jen doplnit
- Čítanka s. 86: -Přečíst báseň JARNÍ PSANÍ
- Do čtenářského deníku opsat nadpis, autora, vypsat všechny rýmy a nakreslit jarní květinu. Zápis i s obrázkem mi pošlete do pátku 3.4.
- Vzor:
- Jarní psaní
- Jiří Havel
- Rýmy: stráni-psaní, …………
- Nápověda: Rýmů je celkem 9.
- Čtvrtek 2.4.
- Uč.s. 10/7- přepsat do Jč-D
- Pátek 3.4.
- PS-s. 9/2: Jsem zvědavá, jestli všichni přijdete na poslední slovo! 🙂
- cv.3: Kdo najde nejvíce slov?
- Obě cvičení mi pošlete do 3.4. na WatsApp nebo mail.
- Čítanka s. 91,92-přečíst a rodičům ústně odpovědět na otázky za článkem.
- MATEMATIKA
- Pondělí 30.3.
- Uč. s. 68/3a),b)-písemně do M-Š: Zápis, výpočet, zkoušku, odpověď.
- Početník: s.25-rozdělte si to na celý týden, třeba 1 sloupec každý den. Kdo už má, je šikula!
- Úterý 31.3.
- Uč.s. 69/4-Opiš a vypočítej do M-D, cv.7-ústně.
- PS s. 15/5-Popros rodiče, staršího sourozence, aby ti pomohl.
- Středa 1.4., Čtvrtek 2.4.
- Pátek 3.4.
- GEOMETRIE-uč. s. 128/1-přečíst, cv.3-písemně do sešitu MG. Nezapomeň na datum, nadpis KRUŽNICE a zapiš i stranu a cvičení( uč.s.128/3).
- PS s. 42/1- Nejprve si zopakujte z uč. s. 126 rozdíl mezi kruhem a kružnicí.
- https://www.youtube.com/watch?v=CXOe8qP4nbY
- PRVOUKA
- Uč. s. 38,39-Přečíst SPOLEČNÉ ZNAKY ROSTLIN
- Do sešitu PRV napsat nadpis: Společné znaky rostlin
- z uč. s. 39 úplně dole opsat zelený rámeček+nakreslit obr. sedmikrásky i s popiskem z uč. s. 38( ten horní se sluníčkem)
- Anglický jazyk
- Ústně: (tato cvičení si pouze říkejte, odpovědi nikam nepište)
- v učebnici na straně: 34 se podívej na obrázek a napočítej do 20. Zkus to 3x za sebou.
- v učebnici na straně 35 si zkuste zahrát hru (už jsme podobné hráli ve škole). Budeš si myslet jeden obrázek a druhý(maminka, tatínek, brácha…) bude hádat, který si myslíte. Při hádání použijete podobné otázky a odpovědi jako Polly s Jackem.
- Písemně: (tato cvičení vypracuj do pracovního sešitu)
- sešit str. 41 doplň do bublin věty, které jsou v šedém rámečku nahoře a jeden obrázek si vybarvi
- sešit str. 48 (cvičení nejsou očíslovány, tak se pokusím popsat)
- nahoře jsou číslice, pod každou číslici napiš, jak se píše, např. 17 – seventeen
- uprostřed je obrázek, vlevo jsou napsány barvy a věci. Věci najdeš v obrázku a vybarvíš, např. a purple kite – fialový drak – najdeš draka a vybarvíš ho fialově
- v poslední části jsou čtyři očíslované obrázky. Podíváš se na obrázek a vpravo spojíš o obrázku větu. Na každý obrázek použij jinou barvu.
- Náboženství